long time no see

 
see så fint <3<3
 
Hej! aktiviteten på bloggen är inte hundra känner jag haha.. har inte direkt något att skylla på förutom att jag glömt hah.
 
  
 
20årspartaj för mig, walter & marcus
 
iiih! Lördagen efter festen jobbade jag natt och sedan bar de av mot Åre!! Har haft så sjukt kul. De 2 första dagarna hade vi så otroligt fint väder också, tänk hur glad man kan bli av lite sol.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
låter bilderna tala för sig själva haha!
 
Sen i tisdags var det100dagars för 99orna på olles så åkte dit med julia, walter och max hehhe
 
 
 
2 dagar senare var vi hos max och igår var vi hos adam innan vi drog vidare till Emelies 20årsfest!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: