gott nytt år!

 
Tänk att det redan gått 1 vecka av 2018.. sjukt haha.
Nyår bestod iaf av middag hos Hugo med Albin, Frida, Pontus, Victor, Samuel, Jesper och Dennis. Det var jättemysigt och maten som (till störst del) Hugo och Albin lagade blev jättegod! Runt 22.30 åkte vi taxi till en fest på kulturgaraget och jag och Hugo var hemma igen runt 05?? Vi började försöka på tag på taxi/skjuts runt 02 haha men det fanns ingentinggg haha så vi la oss halv6 heh, snacka om sliten dagen efter. Jag mår så otrooligt dåligt då ja vänder på dygnen hahah.
 
 
 
 
Sen har jag även åkt årets första slalomåk med Rebecca, Julian och Mio!
 
 
 
 
Sen igår tittade jag på innebandySM med Amanda innan jag, hon och Josefine åt middag på Ruccola. Jag åt laxpastan och den var så sjukt god!! På kvällen såg jag på film med hugo. Skulle egentligen ha jobbat natt men behövde inte för det var en så lugn kväll<333 SÅ skönt
 
 
hoppas ni får ett grymt 2018!!

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: