december

 
Hej! I tisdags var jag, Rebecca, Julian & Mio nere på Sandros för å bli fotograferade en snabbis då mormor ville beställa hem några bilder haha. Sen igår kväll var det middag och personalmöte. Idag är min enda lediga dag denhär veckan, så sköönt! Vet dock inte vad jag ska sysselsätta mig med, tanken är att jag ska vara med Adam ikväll men framtillsdess är det oklart. Har sådan shoppingabstinens men är urfattig denhär månaden haha.. Håller iaf på att titta på en nyårsklänning/(nyårsoutfit) men hittar ingenting. Någon som har nåt tips på festliga klänningar eller vart man kan hitta dem? Känns inte som att jag har köpt kläder på 100 år haha...
 
 
från i fredags med walter, adam & elin
 
 
förrätt på p-middag
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: