ordered

Den här beställde jag från rean på nelly! Kostade runt 150kr tror jag. Hade så gärna velat ha den i den mörkröda/vinröda som fanns men den var helt slut i storlek. Fanns kvar i jättemånga andra fina färger också men inte så säker på att jag skulle passa i dem så jag bestämde mig för en med lite grön nyans. 
De 2 sista kommer från NA-KD och jag tycker båda var skitsnygga. Den svarta är dock enligt mig lite mer vardaglig men tänker man kan göra den lite mer festlig med hjälp av accessoarer.
Köper i princip aldrig klänningar förutom till nyår.. dessa är också tänkta till nyår hah så hoppas jag ej ändrar mig nu när jag är ute i så god tid ;--)
 
Sen har jag även beställt det här till halloween och ett par Nike-skor till jobbet.

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: