PEARL IZUMI SUPERSTAR THERMAL

Fick för några dagar sen hem en träningströja från cykelkraft.se! Har ju börjat ta träningen på allvar nu igen sen jag skaffade gymkort haha. Har dock gått å blivit småsjuk så har vilat några dagar nu.
 
 
 
 
 
HÄR har ni en direktlänk till tröjan
 
Den var faktiskt otroligt skön och passformen var jättesnygg!
 
Annars då? Jobbar & jobbar. Idag är jag iaf ledig på förmiddagen så ska se min brorsas luciatåg och sen se tjuvjakt på stan innan jag börjar jobba! Hoppas ni får en bra lucia ♥

Kommentarer
Postat av: Celine

Så snygg!

2017-12-15 @ 10:19:43
URL: http://celinelf.blogg.se/
Postat av: linn

du är så himla snygg!!!

Svar: Linn ♥♥♥
Marlene S.R

2017-12-27 @ 00:36:47

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: