ufc

Äntligen lördag!!
 
Hejhej, tänkte ÄNTLIGEN sova ut då jag sovit mer eller mindre 6 timmar varje natt den här veckan. Somnar vid 1 och vaknar alltså halv 8? Jättestressad och svinkall haha.. hm
 
Igår åkte jag iaf in till stan vid 5 för att sedan äta med Josefine, Amanda, Linn, Kornelia, Hugo W, Sofia, Kristina och Julia NS i utopias foodcourt. Åt asiatiskt och det var verkligen supergott!!
Vi gick sedan till gamlia där Wolfie hade match. Det var faktiskt jättemysigt trots kylan, tror aldrig jag någonsin sett en hel fotbollsmatch haha, trots att amanda spelat fotboll så länge jag kan minnas. :--)
 
Annars då? Haft en jättestressig vecka med 1 redovisning och 2 prov. Skulle egentligen haft svenskaredovisning i torsdag men hade turen att inte hinna. Var nära att gråta hela dagen innan haha för jag kände mig sp oförberedd, hata presationsångest. Alltså när det kommer till redovisningar på svenskan är det vad jag känner mest press för och samtidigt som jag tycker det är kul hatar jag det, haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
aww
 
 
Glad Max efter vinst, 3-0
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

De e så irriterande när man vaknar tidigt när man har sovmorron :/

2016-09-24 @ 23:23:06
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: