slut

MINA GRATIS SMS ÄR SLUT, OCH DET ÄR SUPERFINT VÄDER, SÅ KAN ALLA VARA SNÄLLA ATT LOGGA IN PÅ SKYPE, SÅ KANSKE VI KAN CYKLA TILL KIOSKEN OCH KÖPA GLASS?? JAG OCH JOSEFINE ÄR REDAN INNE, O JAG KAN JU INTE SMSA ELR RINGA NÅN SÅ LOGGA IN! JAG HAR BARA TILL KL 2 PÅ MIG, för då ska jag vara barnvakt till Julian. Fast då kan jag ju vara med nån här:] MEN BARA SÅ ALLA VET. (ALLTSÅ STINA JOSSAN EVE H EVE B NIMO AMANDA TOVA EMILY OSV LOGGA IN PÅ SKYPE, NU!)
Btw, tack snälla julia och mirjam som skänkte mig denna fina barbie grej som dom fick i barnboxen på mcdonalds. Och Mirjam: ja jag ska till träningen (L)

Kommentarer
Postat av: Nimo

menmenmmen ingen är ju inee!!!!!!!!!!!11

2012-04-29 @ 15:16:21
Postat av: mirjam

Hahah,<3 okej, tack då vet jag!

2012-04-29 @ 16:21:02
Postat av: julia

Så glad att du gillade den<3

2012-05-04 @ 07:53:38
URL: http://merveilleux.blogg.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: