Media markt och ica maxi

Hejhej:)
(Åhh! Hade skrivit klart hela inlägget så försvann allt!-.-", så jag börjar om....)
Jag och mamma for först till ica maxi(strömpilen) men hittade inget, så vi gick till elgiganten(eller vad det nu heter, det som är bredvid ica iaf..) men där hade dom inte så mkt telefoner så vi for till media markt. Där fanns det juh mkt mer;) Så ja nu vet jag vilken telefon jag vill ha! ♥
Nämligen en Xperia Ray! :)♥

Och sen for vi (haha) tillbaka till Ica maxi och där fick jag (och Becca (Becca kolla hit! ;)) ett Harry Potter spel till vårat PS3 :) Och godis!! Passa på 1 KILO på ica maxi kostar just nu 36.90 kronor! :D♥
Men nu ska vi se på film, haha. Jag är klarvaken, igår slutade jag läsa halv ett, och låg helt klarvaken till klockan 2.00! :O

Aja, ha en fortsatt bra "dag"!;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Xperia äe inge bra!!

2011-12-30 @ 19:40:07
Postat av: Emma

hahah herregud vad omoget du som inte skriver ditt namn där uppe.

MOGNA TILL OKEJ?

du går väll inte på dagis? hoppas jag..

2011-12-31 @ 17:15:38
URL: http://byemmaherou.blogg.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: