helgen

Hej! Lördagen firades med första utgången på länge (för min del). Har varit sjuk i ca5-6 veckor och det börjar bli extremt drygt, är nämligen typ aldrig sjuk. Har haft hosta och både ont i bihålorna, halsen å lock för öronen haha.. Men nu verkar det iaf som att det börjat ge med sig! Var iaf först hos Crille med Adam, Amanda & Max och sedan for vi på Gotthards/Orangeriet & Hundra.
 
 
 
 
 
 
 
Söndagen var faktiskt sedan extremt mysig, jag & Adam följde med hans mamma & lillebror och åkte skridskor på Nydala. Tro det eller ej men har faktiskt aldrig gjort det. Var extremt trevligt faktiskt och eftersom det inte direkt kommit någon snö så var isen helt klar! Så otroligt fint haha, men såg ner till botten i princip överallt vilket var riktigt fränt + att isen var relativt slät.
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas ni haft en bra helg, höres <3
 

 


Kommentarer
Postat av: Emma Engström

Meen vad roligt du verkar ha haft det! KRAM

2018-11-28 @ 18:54:38
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Postat av: Angelica Wåhlin

Men så himla fina bilder! Angående skridskor tycker jag det verkar sååå mysigt, men slår bara halvt ihjäl mig när jag försöker åka ;)

2018-11-30 @ 08:22:56
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: