The big twenty (!!)


HEJ!

fyllde alltså 20 i måndags förra veckan?! Amazinggg. Har längtat nå jävulskt! Tyvärr hade jag feber hela dagen så hade inte ork att hitta på nåt alls. Nu är jag iaf på benen och efter jobbet i fredags åkte jag och Sofia på fest i Stöcksjö en stund, å nu på fredag ska jag, Walter och Marcus ha vår 20årsfest! Jag bokade en lokal igår å tror å hoppas det kommer bli svinkul!

Idag efter jobbet va jag iaf å shoppa lite hehe, och fick med mig puder, concealer och en borste fr nyx, 2 highlighters/rouges från bobbi brown & 2 nagellack från monki och en t-shirt.

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Så fin du är!

2018-03-01 @ 09:49:50
URL: http://nathalietegelstam.com

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: