körkort / höstlov

 
hallå peepz det är höstlov !!!!
 
Varje dag har varit fylld med prov, inlämningar, seminarium och redovisningar de 2-3 senaste veckorna. Jag är verkligen så sjukt jävla less haha, och det gör det inte bättre att jag blir som mest produktiv efter klockan 11 på kvällen. Har typ aldrig varit tröttare i hela mitt liv haha
 
 
har får ni en liten resumé av vad jag gjort (utöver plugg)
 
 
 
prövat olika grejz t halloweeeen
 
 
 
 
 
 
 
utnyttjade josefine och julias körkort och drog t maxi efter skolan då det är 34,9 kr kg <333
 
 
 
 
todays :--)
 
 
 
 
 
avion med mandis
 
 
 
 
 
som sagt börjat jobba igen höhö, köpte milkshake t lunch/middag med julia heeh
 
 
 
 
 
 
 
 
 
exkusion på geografin :--=)
 
 
 
mer halloween ahaha
 
 
 
fika me ngra fr klassen
 
 
 
 
 
 
 
mer jobb!!!
 
 
 
 
 
 
mys med julia, josefine, elin, maja och amanda
 
 
vad ska jag göra med mitt hår???? herregud hahah. Måste verkligen klippa mig, och tror jag ska göra det på lovet om pengarna räcker till ehhe.
 
Har förövrigt även jag tagit körkort!! Gjorde teoriprovet en fredag för 2 veckor sen och uppkörningen måndag eftermiddag förra veckan. Gick superbra men känns så konstigt att jag bara kan sätta mig i bilen och köra iväg haha. Är verkligen superkul och blev jätteglad, känns så jävla skönt!

Kommentarer
Postat av: Josse

Grattis till körkortet!

Svar: tack!:)
Marlene S.R

2016-10-31 @ 10:23:18
URL: http://nouw.com/josefinesoderberg

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: