frost down

Hejhej!
 
Har blivit halvkass på att visa det jag köpt så här har ni några inköp från de senaste (?) 2 månaderna. Köpte ett par höstigare skor för ett tag sen och nu är tiden äntligen inne för att använda dem ;-) även införskaffat mig en vinterjacka och lite smått och gott, höhö.
 
I tisdags förra veckan var vi lediga pga. utvecklingssamtal och då lagade jag och Josefine middag på Teg tillsammans med Julia och Mirjam, och sen åkte jag hem och skrev lite mer på svenskan. Har skrivit på den varje dag och i torsdag då deadlinen var satt så skrev jag och x antal andra på den via skype tills 2 på natten. Den blev klar men urkass hahah..
 
Efter jobbet för 2 veckor sedan insåg jag att jag jobbat med över 39 graders feber haha, och var sjuk hela helgen. Stannade hemma någon dag från skolan och sen flöt väll veckan på so vanligt. I fredags var jag med hugo och då såg vi en man som heter Ove och den var verkligen jättebra (och sorglig). I lördags jobbade jag och sedan bakade jag pepparkakor med elin, maja, josefine och amanda. Söndagen jobbade jag också och igår så opererade jag bort min visdomstand, så är hemma från skolan atm. Har börjat bli ganska svullen men det gör inte speciellt ont än så länge iaf.
 
uuuurkassa bilder haha
 
 
glittrig body fr h&m, 199:-
 
 
halsband fr glitter, black friday så ca 40:-
 
 
 
örhängen bikbok, 99:-
 
 
eurosko, 1200:- (aaah måste impregnera dem!!!)
 
 
 
jacka peak performance, 3800:-
 
 
myssockar fr ica <33
 
 
 
 
 
lyxlunch/middag på jobbet
 
 
<33
 
 
fredagsfika med hugo å bexi

Kommentarer
Postat av: carolines

Vilken snygg jacka!!

2016-12-01 @ 09:36:18
URL: http://carolinek.se

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: