sammanfattning av juni

juni
 
Kickade in sommarlovet med världens bästa brännbollsyra i slutet av maj. Första dagen vad jag med Linn, Amanda, Julia osv osv hemma hos William innan vi begav oss till självaste yran. Det var sjuktsjukt kul. Andra dagen satt vi ute i en park och bestämde oss för att åka dit tidigare än kvällen innan så vi skulle hinna se Miriam Bryant. Träffade massa folk och hade det allmänt asbra förutom att jag första kvällen tappade bort min väska (som jag dock fick tillbaka dagen efter) och så blev jag av med min cykel på lördagen hah.
 
 
 
 
 
random bilder fr fre och lör
 
 
Åt ute med några fr klassen
 
 
 
 
sommarens första shoppingrunda med Josefine, Sofia och Hugo
 
 
Fika med la clase pt 2
 
 
mer shoppingrundor
 
 
 
invigde pinchos
 
 
 
 
mys utomhus
 
 
beccas eximination
 
 
 
 
utekrök
 
 
 
 
 
amanda 18 <3
 
 
 
firade amanda och sofia lite
 
 
 
bio med amanda och elin <3 NOW U SEE ME 2
 
 
 
 
äventyr osv på andra sidan stan
 
 
 
bulgarien <33
 
 
 
 
här har ni junis bildbomb!! enjoy

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter som riktigt bra stunder! :)

2016-09-02 @ 22:46:12
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Carro

du verkar ha haft en riktigt bra juni! snygg är du också. kram

Svar: <3<3<3
Marlene

2016-09-03 @ 19:25:46
URL: http://carro93.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: