söndagsplugg

Hejhej. Igår så var jag på konfirmationesfestival hela dagen, det var ca 150 konfirmander där. Haha var faktiskt kul :) man fick bland annat baka, pyssla, spela teater, sjunga osv. :) Det var 7 timmar.. kl 1 till 8a. Efter det så for jag till Jossan & såg på pitch perfect med henne & Amanda. :) Dom var grymma på att sjunga ;) Sen idag ska jag bara plugga som tusan, har spanskaprov imorgon och kan glosorna och ska bara kolla igenom grammatieken å dedär, sen missade jag ju som sagt soeximinationen så vet inte om jag ska göra den imorn också? Oooch sen har jag matteprov (både A & B-delen) på torsdag och det är så jääävla svårt! Jag har även en engelskabok att läsa ut och sen engelskaprov vecka 19, med huur mycket grammatik och sånt som helst och bara när jag tänker på det så får jag typ ångest haha. Önska mig lycka till! ;) ♣

Kommentarer
Postat av: Josefine

Good luckkkkk:)

2013-04-28 @ 11:17:11
URL: http://jjjosefiiine.blogg.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: