en andra chans?

 
 
firat rebeccas 18årsdag och mios 9årsdag
 
 
 
mötte upp max & walter på orangeriet vid halv 11 efter jobbet i fredags. Sedan kom Amanda, Adam & hans kompisar å vi drog till Hundra.
 
 
 
å på lördagen slutade ja gjobbet 23.15 sen gick jag och köade mig in på hundra i 50 min. Haha var alltså inne runt 00:40 x--) haha hann ha roligt iaf;-) där inne mötte jag iaf kristina, sofia, amanda & maja + massa annat folk man kände där.
 
Haha sen i söndags var jag på bio med Adam, Max L & Hugo B. Vi såg Tomb Raider, å sen gick vi även på bio i måndags och igår så vi körde tredagars haha! Då såg vi tårtgeneralen och Red Sparrow.
 
 
Veckan innan det tog jag å Amanda take away från thaivagnen och åt hos mig samtidigt som vi började se på Lucifer. Några dagar senare på fredragen tog vi takeaway från vezzo å började se på serien igen innan Walter ringde och fick mig å honom å möta upp max å han å dra ner t stan. Väl där mötte vi adam å sen gick vi till gotthards för att sedan gå till orangeriet och till sist hamna på origo.
 
Idag jobbar jag kväll så ska passa på att packa till det årliga fjällen nu! hadeee

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: