¡ 2 0 1 7 !

 
Hej!! Hur sjukt är det inte att det nu är januari 2017?!
 
Hade en jättebra nyår. Vi drog ihop ett gäng hos Elin och Maja där vi åt och hade det jättemysigt. Vi drog sedan till en fest på bräntis där vi var en stund. Tog sedan bussen in till stan för att titta på fyrverkerierna och sedan träffade vi på Pontus och gick hem till honom en stund. Jag och Hugo var sen hemma vid 4. Dagen efter låg jag i pprincip i sängen hela dagen och åt pizza till middag <33 såå gott. På kvällen var jag med Elin och Maja ett tag, och sedan gick jag på en promenad med Hugo.
 
Igårkväll var jag med Hugo, Albin och Frida å vi åt på max osv. Idag for jag ner till stan för att fika med Josefine, Kristina, Amanda, Elin och Sofia. Jag köpte krossad kladdkaka, den är såå himla god. Det var mysigt och sen nu ikväll har jag ätit hos Josefine med henne, Julia och Mirjam. Vi drog en sväng på maxi och köpte silverbalsam innan Mirjam sen klippte mitt hår lite (katastrof??), bakade chokladbollar och satte på en film. Kom nyss hem och tänkte ta en relativt tidig natt idag i jämförelse med resterande delen av lovet.
 
Vi har även fått det riktigt jävla kallt här. Är runt -20 just nu, och då jag gick hem från bussen höll jag på att frysa ihjäl och sen var jag dessutom utelåst. Gick då hem till pappa för att värma mig, och mina ben var knallröda å svällde upp, haha! fyfannn
 
 
 
Bräntis
 
 
 
Här har ni 2 katastrofalt dåliga bilder på fyrverkerierna. :-)
 
 
 
 
 
 
 
;-
 
 
 
<3
 
 
 
världens finaste är dom<33
 
 
 
 
12-slaget ;-)
 
 
 
Amanda, Maja, Max b
 
 
Elias, Julia NS, Hugo W
 
 
 
Dennis, Albin, Frida, Julia, Hugo
 
 
 
Gott nytt år i efterskott, höhö!! ♥
 
 
 
 
 
Maxhäng ;-*
 
 
tiger <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
mums

Kommentarer
Postat av: N

Håller med om att det känns lite sjukt att det är 2017?!

2017-01-10 @ 08:42:56
URL: http://nathalienyren.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: