who do you think of

 
hola!!! Här kommer lite pix från senaste månaden (ish??)
 
Går förövrigt segt med årsresumén men har mycket i skolan atm höh. Skrivit på en egnelskauppsats nyss och sen ska jag ta tag i gymnasiearbetet som ska in på söndag den här veckan (!!)
 
 
Into the lights, midgårds konsert
 
 
 
 
 
 
pinchos med josefine, julia åw, maja och amanda innan jag och amanda for vidare till stan 
 
 
studiebesök till bildmuseet ;-)
 
 
 
 
 
feezzt i kristinas kvarterslokal för typ 3 helger sedan
 
 
 
 
 
 
plankstek x2
 
 
 
 
Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig snart då min sömnrutin är helt fucked. Inte mått jättebra idag haha så säger godnatt med dessa bilder ;--*
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Ville kika in och berätta att jag är tillbaka i bloggen och känner att motivationen hittat tillbaka! Hoppas du vill fortsätta kika in hos mig :) Hoppas du har fått en bra start på den nya veckan!

2017-02-07 @ 03:15:13
URL: http://maddisenj.se

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: