Man's Not Hot

 
Hola! Äntligen en ledig dag! Vakna för ungefär en timme sen då jag somna vid halv 5 eftersom jag körde hem några efter nattjobbet. Idag hade jag tänkt träna med Maja och sedan bara ta det lugnt. Igår såg jag massa serier, städade och var sedan på bio med la familia och såg solsidan!
 
I Fredags jobbade jag 11-20 och sedan fick jag skjuts hem av Jossan för att spara tid haha. Fixade mig snabbt sen gick jag till Amanda. Vi spelade lite spel osv och sedan åkte vi ner till stan där vi mötte upåp Gustav, Adam, Max & Hugo B och begav oss sedan till allstar. Vi stannade där ca 1h innan vi tog en taxi till Västerslätt. Vi var inte där speciellt länge innan vi tog en taxi tillbaks till stan, åt på Max och tog sista bussen hem. Spontant och oplanerat men kul!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: