despacito??¿

Har ahaft fullt upp den senaste månaden (?) så jag vet inte ens vart jag ska börja eller vad jag missat att skriva. Tänker att jag försöker ta det i kronologisk ordning så gott det går sen jag var i Åre ;-)
 
 
grilla med hugo
 
 
 
 
bexi 17 år (!!)
 
 
 
 
stockholm med josefine i 2 dagar!
 
 
 
 
Konsert i Globen där vi såg Ed Sheeran! Det var verkligen jätteroligt och han var såå bra live ♥
 
 
Vapiano
 
 
hp
 
 
 
 
fest<3
 
 
 
 
PÅSKLOV så jag, becca och hugo bilade upp till fjälls
 
 
oj arg?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
promenad med maja, elin & amanda
 
 
 
mys vid älven osv med maja, elin och josefine samma kväll
 
 
SEN spydde jag och veckan har i princip sugit sen dess. Som tur är blir man ju frisk så idag var jag på avion ett tag med hugo och sen har jag hjälpt becca fixa om i sitt rum. Nu blev klockan plötsligt väldigt mycket så det är dags å sova. Har mycket i skolan som skulle behöva göras innan lovet är slut då vi åker på studieresa nästa vecka och missar en massa, men jag. orkar. inte. är sååå less
 
godnatt<3

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: