2016 årsresumé (jan-mars)

out with the old, in with the new - may you be happy the whole year through
 
j a n u a r i

 
 
massa biomys
 
 
pluggdejter med massa fika (SÅ SÖT SOFIA)
 
 
 
ahh, här tränad jag iaf llitegrann haha. Gick i dans också
 
 
 
fika med de tjejerna fr klassen som kunde
 
 
 
Januari är enligt mig en månad som går ganska långsamt. Det är mest mörkt och kallt osv med massa plugg, höhö. Tror inte jag gjorde något speciellt denna månad ;'-
 
f e b r u a r i
 
 
 
turned 18 höhö och blev överraskad av mina fina vänner <3
 
 
 
 
 
 
slalom i vännäs å bygdsiljum
 
 
massa fika
 
 
 
 
 
nolia karriärsmässa
 
 
 
m a r s
 
 
 
 
cheer DM
 
 
fyfaaan FN-rollspelet :-)
 
 
 
 
 
slalom x2
 
 
;--)
 
 
 
Sportlov, Malå
 
 
mys hos julia och mirjam
 
 
 
Hände en heldag på stan med julia då vi först var på inlärning tidigt på morgonen. (då snackar vi minst 8h streck med stängda butiker osv för det var söndag hahah)
 
 
 
SÅ fina!
 
 
 
bowling osv för att fira kristina som fyllde 18
 
 
 
Hängde på IKEA vid öppningen innan vi skulle jobba, whoo tog tag i livet å skaffade jobb helt enkelt ;-)
 

Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

ha en fortsätt bra dag
kramizz

2017-04-22 @ 11:17:56
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: