Miel honey

Var på stan med Hugo igår innan Elin, Maja och Josefine kom på kvällen. Vi snackade massa och sedan började vi se på känn ingen sorg som jag velat se jättelänge. Vi hann inte se så långt innan de skulle hem eftersom de skulle upp å jobba tidigt idag. Den verkar iaf superbra och jag tycker man får en bra känsla av den, haha! För övrigt så somnade jag med kläder och allt vid halv 12 vilket resulterade i att jag sen vaknade 2 timmar senare klockan halv 2. Fy haha, och sen när vaknade jag då imorse? HALV 8!

 

 
 
 
 
 
 
kört på bb-cream hur länge som helst så införskaffade mig en foundation från loreal för någon vecka sen. Det var halva priset på allt smink på lindex så fick den för ca70kr!

Kommentarer
Postat av: N

Haha hatar när man råkar somna med kläderna på!

2016-09-25 @ 22:09:48
URL: http://nouw.com/nathalienyren
Postat av: myrtillus.blogg.se

åå älskar den filmen!!

2016-09-28 @ 20:50:26
URL: http://myrtillus.blogg.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: