vinterjackor

 
Peak Performance Frost Down Jacket
 
Är i stort behov av en vinterjacka då jag haft min i flera år och den nu är för liten. Velar mellan olika märken och modeller.. Såg den här jackan från tuxer ↓ på intersport och tyckte den var riktigt snygg, men så fanns den bara i xxs.. har hittat den på en hemsida också på rean men då finns den bara i M, och eftersom den verkar vara unisex vet jag inte om den blir alldeles för stor då. Sen är ju peak snyggt också meeen jag vet inte vad jag vill ha som sagt, höhö. Hade tänkt köpa en bra jacka som jag kan ha i flera år framåt så tänker mig att den ska vara ganska basic.
 
 
 
 
Tuxer North Pole
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Så fina! Skulle också behöva en :)

2016-11-12 @ 15:46:55
URL: http://nouw.com/josefinesoderberg
Postat av: Alice Lindström

också på jakt efter en vinterjacka. Men det är svårt att hitta en varm som dessutom är snygg och inte innehåller massa dun eller fjädrar!

2016-11-15 @ 09:40:29
URL: http://bilderbyalice.blogg.se/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: