L I V E T

Det var ju ett tag sedan jag bloggade så jag har antingen sjukt mycket att berätta om eller eventuellt inget alls. Ska bläddra igenom kamerarullen å se om jag kan komma ihåg det som hänt de 2 senaste veckorna jag inte bloggat, hehe. 
Hade kursprov i fysik idag och det gick ju inte 100 haha men. Har 3 grejer kvar den här veckan och sen är det officiellt över. Har ingen motivation alls så bryr mig helt enkelt inte alls om hur det går såvida det blir gjort, och har i princip känt så hur länge som helst nu haha.. sorgligt
 

 
Mysig grillkväll för ngn vecka sedan med Maja, Josefine, Julia och Mirjam. Här fick man första känslan av sommarn!
 
 
titta på bexis våravslutning!
 
 
 
 
 
mysig "middag" vid älven med några pinglor
 
 
stanhäng idag / less på skolan heheh
 
 
:--)
 

 
 
Hämtade det efterlängtade bandet <33
 
 
Åt ute idag hehe för å fira att kursporvet va över <3 spöregn på brännbollen osvosv
 
 
hahah aaaah det var väll det höhö. Skriver ett inlägg om yran snart!

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: