andra advent

 
hallåå!
 
Tänkte berätta vad jag gjort i helgen men då jag ska komma på vad jag gjorde i fredags så är det helt blankt, hahah! I lördags var jag iaf på stan och avion med mamma och julklappshandlade lite. Passade på att köpa några julklappar till mig själv också ;-) På kvällen agerade jag först chaffis åt pappa innan jag hämtade upp amanda och körde till mig. Vi beställde lite smink höhö och snackade massa. Vid halv 11 lämnade jag amanda och hämtade upp pappa, och hoppade sedan in i hugos bil med pontus och aron. Så åkte vi till en fest i täfteå vilket var ysigt. Vid 2-tiden agerade jag återigen chafför hah då jag körde hem aron, pontus och hampus innan jag sov över hos hugo. Var framme hos honom vid halv 4??? haha ah. Dagen har sen spenderats hos hugo och kom hem för ca 1,5 timme sen. Är så sjukt oproduktiv när det kommer till plugg och tänkte inte ta tag i det nu heller, men tänkte dock ta tag i träningen. 
 
 
 
allting från h&m
 
 
de har julpyntat så fint i avion!!
 
 
sötaste katten jag någonsin sett
 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Så mysigt med allt julpynt! :D

2016-12-05 @ 23:14:56
URL: http://matildays.se
Postat av: Julia

Mysigt

2017-01-11 @ 16:59:21
URL: http://juliahw.blogg.se

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: