frågestund

Fick en kommentar häromdagen om jag inte kunde ha en frågestund eller liknande snart, så tänkte att jag kan dra igång en nu haha. Så om det är något ni funderar över är det bara att lämna en fråga i kommentarsfältet! :)
 
I lördags var det ju middagsmys hos Maja och det var stört kul. Vi åt kyckling osv och sen hade Maja gjort en jättegod efterrätt. De flesta sov sedan över hos Maja. Cyklade hem på morgonen för att göra mig iordning för en lång arbetsdag. På kvällen ringde Gustav mig och sedan kom han, Max och Ahmed och hämtade upp mig. Vi hämtade sedan upp Josefine och körde till stan, där det uppstod lite bilproblem, (HAHA), då alla trodde det var fel på bilbatteriet men det visade sig att bensinen var slut lol. Men den var en rolig kväll ändå då vi träffade hur mycket folk som helst som kom förbi för att hjälpa osv. Vi åkte sedan hem till Gustav med Hugo L och Max B också.
 
 
 
 
Jobbade även igår, åkte in tidigare då det behövdes och efteråt cyklade jag ner till stan där jag mötte upp Josefine, Josef och Johan för att fika på Waynes. Efter fikat gick vi på en promenad i mörkret och det var riktigt trevligt haha.
 
Har pluggat massa körkortsteori idag och nu måste jag skynda mig att göra mig iordning samt äta osv innan jag ska cykla till jobbet om ungefär 20 minuter.
 
Ni får ha det så bra och ställa massa frågor! ♥♥ xx
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elise

Vilka fina bilder!! :)

2016-08-23 @ 15:56:57
URL: http://elisebags.se
Postat av: Amanda

Åh vad mys!! :)

2016-08-23 @ 16:38:16
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: E;)

Gillar du mig?<3/du vet vem

Svar: <3<3<3
Marlene

2016-08-23 @ 17:40:19
Postat av: Anonym

Oskuld?
På g med någon?
Kär/gillar någon?

Svar: :)
Marlene

2016-08-24 @ 22:24:14
Postat av: Caroline

Lät som en bra helg!

2016-08-25 @ 15:51:08
URL: http://carolinestrandberg.devote.se
Postat av: Anonym

Drömjobb?

Svar: ingen aning :-(:-(:-(
Marlene

2016-08-27 @ 12:50:37

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: