It's a start right

Om jag var trött igår så är jag tröttare idag. Haha bara efter 2 dagar så börjar det kännas i benen osv att man rör sig hela tiden. Fick sluta lite tidigare idag och sen fick jag skjuts hem, wii. Tog även pass imorse och det lär vara en av de fulaste bilderna som finns på mig meen det blir lätt så då man måste vara helt neutral på bilden. :-) haha nejmen det var icket vackert. Vet inte vad jag ska göra  nu, #orkeslös, men musik/serier lär de väll bli. Kanske ska fixa lite i rummet eller så men inte säker på om det blir av då jag tänkt göra det varje dag i x antal veckor men inte gjort det. haha..

Börjat spåna på en sån här summer to do list och här är en början hehehe.




Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: