we're like wild roses

 
Gif på Becca från då vi sminkade varandra idag. (y)
Hej! Äntligen har jag gjort bort alla nationella i matte! Såå skönt. Nu har jag bara 2 so och 1 spanska kvar. åååh<3 Sen har vi ju även andra saker såsom bip-test, engelskaarbete, slöjdinlämning, eximinationsmiddag och teknikarbetet som ska in men det är inget man direkt behöver plugga på osv, så länge man gör det man ska på lektionen haha.
Hahah är typ i chock över betyget i HK ^ hade E senast, heh. Så hoppas verkligen att det går bra på eximinationsmiddagen nästa vecka!
Sen fick jag även veta att jag fått A på skrivdelen i spanska, fett stolt eftersom att tycker det är grymt svårt att skriva på spanska haha. :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Häftig gif! Har du något bra tips hur man får en snygg eyelinervinge? :)

2014-05-10 @ 14:37:59
URL: http://blogg.improveme.se/lovisaulrika/

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: