2013 - lista

För och främst så vart jag utmanad av Filippa så tänkte svara på dessa frågor nu, sen så tänkte jag även svara på "2013-listan" som typ alla gör just nu ;)
 
1. Hur skulle du beskriva dig själv som person? Hm.. Jag vet inte riktigt, men kanske som posetiv (oftast haha)
2. Stämmer beskrivning av ditt stjäntecken på dig? Varför? Varför inte? Hahah hälften stämmer, hälften stämmer inte. Ni kan ju kolla och se vad ni tycker haha, klicka häär.
3. Vad är det viktigaste för dig i livet? Att leva det till fullo ♡
4. Vad gör du allra helst på fritiden? Jag är helst med kompisar, går på stan (hah), fotar eller nått :)
5. Vilken/vilka veckodagar gillar du allra mest? Varför? Fredag och löördag ♡ För på fredag har vi världens kortaste och lugnaste skoldag och det är då jag oftast gör saker, och sen lördag för att, ja, det är helg ;) Sen hatar jag söndagar!
6. Vad kan göra din dag bättre? Godis ;) haha nä men att se att jag fått bra på nått prov, vänner, familj osv.
7. Hur ser en perfekt dag ut för dig? Jag vaknar upp en planerad tid och känner mig pigg, så kliver upp direkt och så märker jag att mamma lagat pannkakor till frukost/brunch (haha). Sen vet jag inte längre ;)
8. En/flera låtar som står dig nära hjärtat? Impossible - Shontelle , minneen ♡
9. En/flera låtar som du kopplar till detta år? Timber - Pitbull & Ke$ha
10. Vart skulle du resa om du fick möjligheten att resa vart du ville? Varför? Jag skulle självklart åka till USA! Där finns det så mycket att se! Sen för att inte snacka om shoppingen osv, alltså ååh, vilken dröm ♡
11. Prova att gå en heldag med att se något positivt hos precis allt, besvara sedan frågan, märkte du av någon skillnad? Uppdaterar med svaret sen :)
 
Jag utmanar Josefine och Mirjam 
 
2013-listan

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, har bla konfat mig osv.
Hur har ditt 2013 varit? Faktist asbra!:)
Blev du kär i år? Nope
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 20 juni
Vad är din största framgång 2013? Jag vet inte? haha
Bästa köpet? Mitt objektiv:)
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder :/
Gjorde någonting dig riktigt glad? Julafton, sommarlovet osv:)
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Timber, skinny love, run the world, hey brother
Vem har du umgåtts med mest? Josefine, Amanda, Mirjam och Julia ♡
Har du haft ett förhållande under 2013? nej
Vart reste du under 2013? Stockholm, Göteborg, fjällen, norrbyskär haha
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? en pojkvän :3
Vad gjorde du på din födelsedag? Inget speciellt haha
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Vet inte riktigt, säkert men kommer inte på nu.:)
Vem saknade du? Nobody typ:)
De bästa nya människorna du träffade? Annie (och många fler!) från konfan:)
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Tänk positivt, var glad för det du har, äh, spara pengar ;)


Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Tack så mycket! Laddad inför nyårsafton?

2013-12-30 @ 13:05:26
URL: http://maddisenj.se
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

2013-12-30 @ 14:49:03
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: Lina Johansson

Åh vilka härliga bilder :)

2013-12-30 @ 15:30:29
URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Postat av: a g n e s

åå nu vill jag bara ha sommar :(

- ja precis :D
haha nej ;) vad ska du göra imorgon? x

2013-12-30 @ 15:53:12
URL: http://agneshagelberg.blogg.se
Postat av: jacqueline.

Allt är bara bra med mig! vad har du för planer inför morgondagen?:)

2013-12-30 @ 20:34:03
URL: http://annajacqueline.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

Tusen tack fina du! Gott nytt år på dig, hoppas du får en underbar kväll!

2013-12-31 @ 15:26:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: a g n e s

- hihi ja det tycker jag verkligen du borde göra :)

jag ska ut ikväll men annars vara hemma då mamma och pappa ska bort :) har du en bra dag? x

2013-12-31 @ 16:20:35
URL: http://agneshagelberg.blogg.se
Postat av: agnesandersson

Härliga bilder! :D
kram

2014-01-02 @ 14:13:15
URL: http://acha.blogg.se

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: