Övikshopping

Haft en asm dag, skriver mer om det sen, mår inte så superbra, för att ha svalt en massa vatten sen spela burger king spelet inte är en bra kombination. * Länk till spelet * Sen såg jag och Becca videon när vi spelade (när man spelar så spelas det in, sen kan man bekräfta om man vill att det ska läggas upp på yt lr inte) och så skrev jag in min e-post och även godkände jag att det skulle läggas upp sen klcikade jag på delta, och då får man rabatt på nån hamburgare, men iaf, jag hittar inte videofan!!?!??! Får damp! Jag menar, gjorde jag allt i onödan???
Köpte iaf dom här tightsen i Övik - 99 :- Cubus
Såg även en jättefin klänning på cubus och en massa fina saker på gina.
 

Kommentarer

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: