godnatt

Snart iaf.. ^
Har tränat nu, i ett försök att bli trött, och nu ska jag fika och sen packa en snabbis.Sen ska jag lyckas somna. Ska upp kring 6 imorgon. Kanske kvart över. För kl 7 kommer jossans mamma och hämtar upp mig och eve h, och amanda går väll direkt till jossan, och så skjutsar hon oss till busstationen! :D Då tar vi bussen till Övik, och mix, stina och maria tar bussen fr ålidhem dit så vi möts ju där, inte smart me olika bussar jue! Deras buss stannar på typ alla stationer och våran åker direkt t övik, så vi kmr ju komma mkt tidigare än dom. Btw tkr jag, jooosssan, att vi tar bussen för tidigt för paradisbadet öppnar ju 10 och alla affärer är ju också stängda då. Och ja, vi ska på paradisbadet och ha det azm, sen gå på stan. Sen tar vi tåget hem vid 7 tiden. Aja, bilder osv kmr imorn, och hinner nog inte uppdatera på morgonen men. Vi höres!
 
 
Random

Kommentarer
Postat av: Milsa

HEj! Allt bra?:)
Jätte fin och bra blogg! Sugen på länkbyte? Kommentera min blogg då! http://www.nattstad.se/Milsa
Ha en bra kväll! Kram

Om du kan fixa design gratis elr om du vet nån so kan snälla skriv till mig! Behöver en ny design och skulle bli jätte glad om du kunde hjälpa!

2012-07-30 @ 23:26:29
URL: http://www.nattstad.se/Milsa

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: