lite new stuffs

Idag på markträningen hade vi zumba, har inte så mycket att säga om det förutom, hahahahahahahaha, fyfan så dålig jag var.
Sen på coop så köpte jag 2 nagellack (visst vare coop?) för 10 kr styck:)) köpte ett genomskinligt och ett.. rosa aktigt, typ till maikyr. Synd bara att jag inte har ett vitt.. vitt är de jag behöver mest av allt och så fanns det inte! Sen imorn kanske jag ska köpa ett svart och ett brunaktigt manikyr nagellack. Sen fick man gratis tandkrämstub;) iaf, vi åt middag på tegsgrillen, de va gött(:<3 jag å becca delade på en kebabtallrik:)
Sen när ja gick upp på mitt rum, för ca 1 kvart sen, så stog det en body lotion från the body shop på nattduksbordet<3 det är med typ vanlilj:))
lite suddig bild men det får ni leva med
 
fina bilder.
tandkräm-graatis;)
nagellack-10 kr/st coop(?)
body butter- the body shop
Fondation-make-up store 265 kr, liquid fondation, färg 2 på färgskalan?:pp

Kommentarer
Postat av: Maja

makeupstore har bra produkter :)

2012-08-16 @ 19:16:17
URL: http://maaia.blogg.se

Kommentera här!:

Name:
Remember me?

@: (secret)

Har du blogg? Låt mig veta:

Kommentar: